czwartek, 12 listopada 2015

Co się stało ?

Witajcie kruszyny!
Pamiętacie jeszcze to szare królestwo ?

Byłam w szpitalu chyba wszyscy wiedzą w jakim...
Nie chce o tym pisać.

Nic nie pomogło.

Starałam się odżywiać normalnie żeby nie przypisali mi kolejnej etykietki.
 Teraz wróciłam.

Idiotka ze mnie po co tu wracam ? Mam głupią nadzieje...

...................................................................................................................................................................

Od dziś w domu.Swoim łóżku.


Przepraszam należały wam się wyjaśnienia.Nie mogłam się do tego zabrać :')


Nie wiem jak będzie ale do świąt które mam zamiar ważyć 60kg.

Pewnie jesteście ciekawe ile teraz ważę odpowiedzi za dużo za dużo.



Nie wiem czy ktoś to przeczyta ale mam nadzieje Sky.

1 komentarz:

  1. Musiało Ci się naprawdę zdrowie pogorszyć skoro byłaś w szpitalu ... Przykro mi, ale mam nadzieję że jest u Ciebie choć trochę lepiej.
    Zdrowa dieta. Zacznij powoli od śniadania może 1000 - 1500 kcal ale nie licz ich dokładnie, patrz na porcje i jakość jedzenia a nie na kalorie. Próbuj i nie poddawaj się. Nie wiem jak jesz, ale może najpierw postaraj się mieć dobre relacje z jedzeniem i nauczyć się jeść intuicyjnie a później martwić odchudzaniem? Kiedy zaczniesz kontrolować swoje myśli kg zaczną powolutku spadać.

    Trzymaj się. Trzymam kciuki.

    Lily

    OdpowiedzUsuń