wtorek, 1 września 2015

Chora

Cześć kochane <3

Muszę wam powiedzieć że nie udało mi się zrobić głodówki w niedziele i poniedziałek.Przyjechała do nas moja siostra cioteczna.Nie mogłam nie jeść.Ponieważ chorowała kiedyś na anoreksje i jest na tym punkcie przewrażliwiona.Starałam się jeść normalnie przy niej.Wiem wiem jak bym chciała mogła bym nie jeść.No ale cóż było minęło.Na pewno waga pokazała by więcej niż było.Chodzi przez tą durną chorobę połowę rzeczy zwracałam.

Nie chodzę do szkoły DRAMAT.

Dziś jest głodówka.Chodzi zjadłam 4łyżeczki kaszki dla dzieci przed antybiotykiem i tak nawet to zwróciłam w napadzie kaszlu.Muszę nadrobić te zepsute dni i wracam do HQS.

Ćwiczę 6w jestem aktualnie na 8dniu.Daje niezły wycisk już teraz moje mięśnie wprost palą ;)Jeden dzień opuściłam ale przysięgam że po prostu zapomniałam.Nie było to spowodowane lenistwem.

Ćma pytałaś mnie ile ważę i mierze.Waga pozostaje tajemnicą na razie ale mogę zdradzić że mam 160cm wzrostu.
Mam nadzieje że wam lepiej idzie kochane <3

Sky

PS:Przepraszam za tak długą nieobecność.

8 komentarzy:

  1. Również życzę szybkiego powrotu do zdrowia!
    Dodaję Twój blog do blogrolla :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiesz co sobie pomyślałam, że coś w tym jest że anoreksja to choroba jakgdyby genetyczna czasem, więc uwazaj na siebie, żebyś w odpowiednim momencie powidziałą sobie stop :)
    Ładnie ćwiczysz :) nie zwracaj, choćby po napadzie kaszlu czy jak to tam na zywasz, nie rób tego..
    bądx ostrozna i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowiej i w pełni sił chudnij. Do boju :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowia i zdrowia tego fizycznego i psychicznego :)
    Cieszę się że wróciłaś. Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowia na początek życze ;*
    Wiesz.. ja wrocilam dzis po roku nieobecnosci do Pro Ana poniewaz mama odkryla moj blog i usunela.. teraz zaczynam na nowo. Byloby super jakbys zajrzala :)
    noc-zwierzen.blogspot.com
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Musisz szybciutko wyzdrowieć.
    Znów w pełni sił dążyć do perfekcji. Nie poddawaj się, napisz jak się czujesz bo się martwię. :(
    Odpoczywaaaaj .

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się nazwa Twojego bloga ;). Życzę powrotu do zdrowia . Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie http://socjopatk-a.blogspot.com . Trzymaj się . Całuję Gabriella :*

    OdpowiedzUsuń