środa, 16 września 2015

Kontrola się zbilża

Hej
Dziś było około 1000kcal ogromnie dużo ale w miarę kontrolowane.

Jutro zaczynam dietę ABC pierwsze 2 dni będzie po 500kcal więc chyba odzyskam kontrole nad żarciem ;) Nikt nie odwiedzie mnie od tego pomysłu dam radę.Jem dokładnie równiutko tyle kcal ile jest napisane ewentualnie 20-30kcal różnicy ale tylko w dół.
Do tego ćwiczenia 6w jestem aktualnie 15 dniu.Niedługo połowa ale te ćwiczenia dają w kość niestety nie widzę efektów na brzuchu.Pewnie z powodu ogromnego tłuszczu na nim który zasłania mięśnie.



Do następnego wpisu Sky

5 komentarzy:

  1. Powodzenia na ABC, trzymam kciuki, żebyś wytrwała :**

    OdpowiedzUsuń
  2. o matko jaka drastyczna decyzja, no to co powodzenia, i zobaczymy jak ci pojdzie z tymi 50 dniami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. http://cma-motyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia na nowej diecie :). Chyba się do niej dołączę :D.
    Trzymaj się chudo :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia kochanie:* Ja niestety zaczynam od soboty bo bardziej mi pasuje (wtedy kiedy jestem mniej w domu ,akurat mam mniejsze limity ,a kiedy częściej mam większe). Mam nadzieję ,że nam się uda :* Trzymaj się CHUDO<3

    OdpowiedzUsuń