poniedziałek, 7 września 2015

Nie było zile

Cześć kochane <3
O dziwo w szkole nie było aż tak zile.Nie licząc głupiej ździry która mnie obgaduje.A ja tak się zestresowałam że nie mogłam pisać na 1 i 2 lekcji z powodu drżenia rąk.

Królewna_małego_królestwa napisałaś że nienawiść do jedzenia nie jest rozwiązaniem.Masz racje ale na razie na krótką metę utrzyma mnie na smyczy od jedzenia.

Zaczęłam tak sobie rozmyślać i doszłam no 1 rzeczy.Muszę schudnąć nie zawalając bo czym dłużej ta walka trwa mój organizm się niszczy.Lepiej schudnąć raz a dobrze i później pomału zwiększać bilans.Niż zawalać i trwać w tym samym miejscu ze zniszczonym organizmem.

B
kawa czarna
herbata
---

Może jak starczy mi siły to zrobię sobie dłuższą głodówkę.Mój rekord w nie jedzeniu aż wstyd mi przyznać wynosił tylko 4 dni i a ni kęsa czegokolwiek.

Powodzenia w waszych dietach Sky :*

7 komentarzy:

  1. Och, twój cztery - mój dwa. :D
    Cieszę się, że u Ciebie dobrze!
    Przykro mi, że się stresowalas, ale to normalne. Też tak często mam, wiem.jak to jest. Tą zdzira się nie przejmuj, pewnie nic o tobie nie wiem. Pewnie nie ma nic do roboty. Cóż za idealny bilans. Wręcz zazdroszczę.
    Trza ruszyć dupe i ci dorównać. :D
    Dziękuję, tobie też powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszyscy w szkole plotkują o wszystkich - nie ma się totalnie czym przejmować i wrzucić na luz ;-)
    Powodzenia na głodówce, będę trzymała kciuki<3
    znikam-y.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty dałaś radę aż 4 dni, ja niecałe 2 xD
    Nie przejmuj się tą co cie obgaduje, nie warto ;) Zawsze znajdą się tacy ludzie, szkoda tracić nerwów :)
    Trzymaj się i powodzenia dalej! Jesteś moją motywacją ♥

    http://walkaoperfekcje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cztery dni to świetny wynik. Dłuższe takie zupełne nie jedzenie bardzo osłabia. Szczególnie w roku szkolnym. Trzymaj się i powodzenia dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cztery dni to dużo kochanie. Trzymaj się CHUDO<3

    OdpowiedzUsuń
  6. 4 dni bez jedzenia i w tym chodzenie do szkoly to dobry rekord :) co innego leżeć w domu i nie jeść, a innego chodzić do szkoły myśleć zajęcia itp.

    powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju to aż 4 dni ja nigdy nie zrobiłam sobie głodówki, nie przejmuj się tą laską pewnie pieprzy głupoty. Trzymaj się chudo! ❤♥❤

    OdpowiedzUsuń