sobota, 13 lutego 2016

Śmierć

Hej

Przepraszam że nie pisałam :( Dużo rzeczy wydarzyło się w tym tygodniu.

Dziś umarł mój przyjaciel tak bardzo go kochałam :''(
Zawaliłam dietę w tym tygodniu.Wiem nie powinnam się migać.Dziś przez jego odejście nic nie zjadłam.Jedzenie stało się dla mnie w smaku jak piasek.Zbiera mi się na wymioty z rozpaczy.Pocieszeniem dla mnie jest to że się nie męczy zaznał spokoju.


Mam nadzieje że jest ci lepiej gdziekolwiek  jesteś C.. Zawszę będę cie kochać.

Blood

PS:Wrócę po paru dniach żałoby. 

4 komentarze:

  1. Strasznie mi przykro, to musi być niewyobrażalnie wielka strata.
    Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi przykro Kochana :( 3maj sie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Przykro mi. Mam nadzieję, że poczujesz się lepiej... Trzymaj się xx

    how-to-befit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana masz rację odpocznij :c
    NIe będę pisać jak mi smutno z tego powodu bo to niczego niestety nie zmieni
    Trzymaj się ♥
    Obserwuję

    http://uczennicamistrzyni-any.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń