wtorek, 2 lutego 2016

Wczoraj

Hej

Wczoraj zemdlałam przy ćwiczeniach cardio na piłce.Przestraszyłam się.Przerwałam ćwiczenia i poszłam zrobić sobie dodatkowy posiłek.Przygotowałam sobie wielką miskę płatków ryżowych posłodzonych cukrem.Cała ta ogromna porcja miała z 500kcal !!! Na szczęście zjadłam tylko połowę resztę zjadła mama.Miałam wyrzuty sumienia bałam się że przytyje od tych 250kcal.O 1 w nocy poszłam się zważyć czy nie przytyje.Miałam zrobić jeszcze ćwiczenia jakby waga była choć trochę większa.Waga nie wzrosła a rano okazało się że ważę 1kg mniej niż wczoraj!

Dziś nie pozwolę sobie jak wczoraj trzymam się planu :)

B
ś:Pręga wołowa gotowana 200g
o:Tuńczyk 150g
k:Ser biały 150g
+584kcal

Węglowodany 5g
Tłuszcz 15g
Białko 105g :)

Ćwiczenia 
Rower (trochę interwałów) 60min
Ćwiczenia na piłce 40min
-800kcal

BLOOD
 

6 komentarzy:

  1. Super bilans i dużo ćeiczeń. Uważaj na siebie! :*

    how-to-befit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, świetne bilanse! *.* gratuluję tego kilograma w dół, nie było czym się przejmować :)
    Nie przemęczaj się zbytnio! :*
    Trzymam za Ciebie kciuki, powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana uważaj na siebie, zjedz cokolwiek przed ćwiczeniami. Piękny bilans :). Trzymaj się :*.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważaj na siebie. Dobrze, że coś zjadłaś bo to by się mogło gorzej skończyć. Ładny bilans i ćwiczenia ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  5. jeju, uważaj na siebie. Dobrze, że zjadłaś te płatki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uważaj na siebie, naprawdę. To nawet dobrze, że zjadłaś te płatki - dałaś sobie energię, której wyraźnie zabrakło. Trzymaj się i nie pozwól sobie na omdlenia, to niebezpieczne!

    OdpowiedzUsuń