środa, 3 lutego 2016

Wyrozumiałość

Hej

Na wstępie jak napisałam w tytule proszę dziś o wyrozumiałość  (nadal jestem na prochach)

Rano rozpacz teraz wymarzona obojętność to świata i ludzi.... Zawdzięczam tą aurę benzydamina!Nie chcę zdradzić z jakich pigułek :p
Lek
Benzydamina – niesteroidowy lek przeciwzapalny, przeciwobrzękowy, dostępny bez recepty w formie tabletek do ssania, proszku do sporządzania roztworu do irygacji, kremu, żelu oraz płynów do płukania gardła i jamy ustnej....

 O ogólne:

10. Najpierw musiałam wyjąć :P cały ''lek'' na wszelkie zło.Po skończeniu filtracji 20minut na oschnięcie...

11.30 Wsypanie gotowego produktu do osłonek na lekarstwa.Od razu wzięłam 2.

12.30 Wkurzenie się na brak efektów.Połknięte kolejne 3 piguły.

13.40 Czuję się bardzo błogo zaczynam widzieć szare linie wijące si jak węże.

14.30 Całkowity odlot.Zażyciem jeszcze większej dawki Benzydaminy.Na forum ludzie mówili że będzie lepiej podać w kapsułkach...to obrzydliwe ale dla mnie było po prostu niejakie.Teraz przez ten proch (bez kapsułek) wielki opuchnięty język,usta i policzki

15.10 Zmęczenie (To przez zupełny brak snu). Śnienie na jawie kilka sekund i powrót do prawdziwego świata.

Miałam zwidy słuchowe i wzrokowe.

Koniec majaków jeszcze nie dobiegł więc mogę się cieszyć :)

3 Najlepsze ''fazy'' :
 Patrząc się w ścianę zauważyłam że na niej jest Prosiak owinięty w ogromną bluzę z kapturem.Podeszłam do tego stwora i rozmawialiśmy.Myślałam że jestem bohaterką jak w jednej powiesić (mojej :p) Gdy prosiak po przekazaniu dokumentów znikł.Zobaczyłam że w miejscu gdzie była głowa było gniastko  elektryczne.Cały czas gadałam z gniastkiem ! *-*
2 kolejne były o mojej śmierci w jednej widziałam jak kat zbliża mi do głowy głowy ogromny ostry nóż.Nie bałam się ,patrzyłam wprost na ostrze.Przeciął mi głowę na pół a ja wyleciałam nagle ze swego ciała.Wędrowałam.Ostatnia faza naprawę była straszna.Otóż zobaczyłam śmierci siedzącą na jednej z puf.Śmierć tam gdzie powinna mieć twarz miała otchłani oraz wielkie fioletowo-granatowe oczy.Była niecały metr od mojego łóżka.Nie patrzyła się na mnie spoglądała obojętnym wzrokiem na swoje długie rękawy.Bałam się jej i wtedy odezwał się dawno zapomniany przyjaciel rozum.Powiedział to tylko zwidy.I śmierć znikła.Może się wam wydawać że nie jest to tak straszne jak przecięcie głowy Uwierzcie mi to było BARDZIEJ  straszne

 Mogła bym napisać więcej.Problem w tym że mam tak zryty mózg....

Perfect M miałam napisane że nie promuje chorób psychicznych...

Olciuk pytałaś się dlaczego nie jem warzyw odpowiedzi jest prosta mają dużo węglowodanów.Choć uwielbiam warzywa i owoce ;)
Blood 

3 komentarze:

  1. jeju ja bym chyba nie przeżyła takiej fazy, podziwiam Cię, że wytrzymałaś

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię takich rzeczy ;-; Trzymaj się i uważaj na siebie xx

    how-to-befit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebiście, zazdroszczę ci cholernie *-* Serio *-* Też chcę *-* Dzisiaj będę brał Acodin *_____*
    Węglowodany? Pierdolisz XD

    bjutifiut-lajf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń