poniedziałek, 1 lutego 2016

Lepiej

Hej

Dziś lepiej u mnie z humorem :)

Byłam dziś na siłowni i znowu musiałam walczyć z kompleksami.Wszyscy są bardzo mili nawet jedna pani mnie zagadała.Zapytała czy chce zrzucić wagę...Czy to naprawdę tak widać ?

B
ś:Kasza manna i mleko
p:polędwica z pierś kurczaka 140g
o:Tuńczyk z puszki 150g
k:Biały ser 200g
+557

Węglowodany 22g
Tłuszcz 4g
Białko 104!!!

Jestem dumna że udało mi się zjeść tyle białka bez ogromu kcal.

Ćwiczenia 
słownia 
orbitrek 15min
rower
później zrobie jeszcze ćw z piłką ;)
-750 około nie wiem ile na tej siłowni spalam

Blood
Ps:Nie mam ostatnio weny do pisania dlatego takie krótkie wpisy. 

4 komentarze:

  1. Bilans masz śliczny i wszytsko spalone! Mi też brak weny i chęci ;P Trzymaj się chudziutko xx

    how-to-befit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sobie teraz radzisz ;) I jeszcze ta siłownia *-* Jeny, ja chciałam chodzić już w wakacje, ale nikt ze mną nie chciał iść, a sama nie pójdę ;/
    Oby tak dalej i trzymaj się ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie Ci poszło, wszystko spalone oby jak najwięcej takich dni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny bilans :D
    Trzymaj sie :*!

    OdpowiedzUsuń