niedziela, 4 października 2015

Zile?Plan?

Cześć

0 dni udanych

Tak zaraz zobaczycie w bilansie o co chodzi.

B
czekolada 450kcal

Tak dlatego nie zaliczyłam tego dnia.Myślę i myślę muszę mieć jakiś plan na moją dietę.Patrzyłam każda z was prawie ma jakiś genialny plan na siebie.Ja go nie mam.

Wypisałam sobie produkty zakazane:
Każde jedzenie które ma więcej niż 130kcal w 100g nie jem.
zero mięsa
zero słodyczy 
zero pieczywa 
zero tłustych rzeczy
zero ......

Podczas dni szkoły dieta 200-260kcal w weekendy 300-500 (tak jak pisałam wcześniej).
Co godzina 1 szklanka wody (przeczytałam że woda otwiera komurki i pozwala likiwidować tłuszcz)
Co dzinnie godzina rozciągania bo inaczej dzień zawalony !
Jutro się z ważę ostatni raz w tym miesiącu. 
Jak mam czas jeżdżę na rolkach (700kcal godzina!)
POZA TYM UCZĘ SIĘ !!!

Kiepski i mało wymagający plan ale na więcej mnie nie stać kochane. 
Sky nigdy nie doskonała.

1 komentarz:

  1. Według mnie plan jest dość wymagający ale na pewno dasz radę
    Trzymaj się chudo :*

    OdpowiedzUsuń