czwartek, 1 października 2015

Wróciłam

Cześć

1 dzień bez zawalania.

Jestem 1 października tak jak pisałam.

Akurat tak się złożyło że od wczoraj nie mogę nic przełknąć.Zamknęło się koło obżarstw zaczęło głodzenia.Pewnie z 2 tygodnie może więcej nie będę mogła w siebie nic wepchnąć a wróciła bym do .....

Muszę to przerwać.Wczoraj Ktoś z rodziny powiedział że wyglądam na 80kg.Zawsze wyglądałam na szczuplejszą nisz jestem w rzeczywistość a nagle jest odwrotnie.Kiedyś były mięśnie a teraz tłuszcz :(
80kg 80kg 80kg 80kg 80kg 80kg 80kg 80kg 80kg 80kg 80kg 80kg 80kg 80kg 80kg 80kg 80kg 80kg!
Chodzi mi to po głowie.Przez to też nie mogę jeść.

Obiecałam sobie dziś że nikt więcej nie powie do mnie że jestem gruba.

Dziś kawałek rozmowy:

ktoś  -Ile ważysz ?
ja      -Nie powiem ci ?
ktoś   -Nie musisz pewnie z 80kg.W nic się nie mieścisz.
ja       -Wiem o tym nie musisz mi tego powtarzać.
Ktoś   -Po prostu nie żryj grubasie !  

(Oj gdyby to było takie proste.)

W trakcie tej rozmowy  uznałam że nie będę jadła nawet jak zacznie błagać.NE BĘDĘ JADŁA!

Bez żadnej konkretnej diety.Bo to wszystko komplikuje po prostu jak najmniej.Zważę się dopiero 1 listopada.Czyli 31 dni mam nadzieje ważyć w tedy przynajmniej 59.9kg

Dam radę Sky

Ps:Piszę codziennie nie ma przebacz ;)





3 komentarze:

  1. Nawet nie wiesz jak się bardzo cieszę że wróciłaś
    Nie wiem czy głodzenie się jest dobrym sposobem :/
    Po glodowkach następują zazwyczaj napady a to może skończyć się powrotem wagi
    Mimo wszystko mam nadzieję że ci się uda
    Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj kochana jesteśmy równie poniżone i negatywnie zmotywowane . Również rozpoczęłam głodzenie się dziś 3 dzień . Trzymaj się ;) . Całuję Gabriella :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej kochanie ,co za sukinsyn ! Wiem jak musi Ci być teraz przykro ,ale nie martw się jeszcze pokażesz tym wszystkim ,którzy tak mówili ,że dasz radę. Już nikt nigdy tak do Ciebie nie powie. Jednak nie chciałabym ,żebyś tak długo się głodziła. Nie ryzykuj ,aż tak bardzo proszę Cię :* Trzymaj się CHUDO<3

    OdpowiedzUsuń