poniedziałek, 25 stycznia 2016

10 000

Hej

Podjęłam się jeszcze jednego wyzwania które dołączę do diety.Mianowicie muszę zrobić 10 000 kroków dziennie ;) Wpadłam na ten pomysł w czasie jazdy do domu.Od 15.30 jadę z aplikacją ;) Zrobiłam przez niecałe 3godziny 9 000 kroków!Byłam na tak pięknym spacerze po ciemku lasu <3Rozkładając to na cały dzień na pewno dam radę.

A wy podejmiecie się wyzwania 10 000 kroków ?

Chciałam coś jeszcze napisać na temat tego spaceru.Ponieważ nie tylko chodziłam ale również biegałam w lesie.Od pół roku nastawiałam się że po powikłaniach po chorobie nie wrócę do biegania. Jednak udało się przez pewien czas (30min) biegałam bez przerwy :) .Czułam się cudownie.Brakowało mi tchu bolały łydki zwłaszcza jak biegłam pod górkę.Lecz dałam radę !!!

B
limit 150kcal
2 jajka na twardo 

Później zajrzę do was Blood 


6 komentarzy:

  1. To super, że możesz wrócić do biegania skoro bardzo to lubisz:) Jestem u cb chyba pierwszy raz ale zaraz cie dodam do listy i bede częstym gościem :) A bilansik masz cudownie niski. Powodzenia jutro :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ale malutki bilans
    Super,że możesz wrócić do biegania
    kocham las i spacery, musiało być pięknie! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, byłaś w stanie przebiec sobie tak po prostu 30 minut? Jejku, jaki podziw.
    U mnie by się to zapewne skończyło na 0.5km, językiem na brodzie i palącymi płucami ^^

    Co do kroków to w zimę jest z tym gorzej, ale w lato to spokojnie tyle robiłam, codziennie chodziłam do szkoły (5km w jedną stronę)

    Bilansik malutko cudowny! Gratulacje ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę bilansu... Super, że wróciłaś do ćwiczeń! 10 000 kroków to fajny pomysł i prawdopodobnie wykorzystam go jak będzie cieplej na spacerach! Trzymaj się chudziutko :*

    how-to-befit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bilansu zazdroszczę ci... nawet nie wiesz jak!
    Fajny pomysł, ale nie wiem, czy zdołam go wcielić w życie. Mój tryb egzystencji jest zbyt nieprzewidywalny i niestabilny.

    bjutifiut-lajf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. No nie ma co bilans mega.

    Wyzwanie ciekawe, jednak nie dla mnie. Znudziłabym się po chwili XD

    http://anahatemybody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń