niedziela, 17 stycznia 2016

It's to late

Hej

Jest już za późno opadłam na dno morza.
Moje życie nie istnieje.
Nie ma już dawniej mnie.Całe szczęście wyparowało.

It's to late...

Istnieje tylko ból i nienawiść
Nie dam rady już wypłynąć.
Idę po dnie morza.Utknęłam pomiędzy życiem a śmiercią.

Co będzie dalej nikt nie wie.

It's to late

Nie ma mnie a jednak jestem.Wróciłam nie wiem na ile.
Moja tak długa nieobecność była spowodowana zepsutym komputerem.

Nie jest ze mną za dobrze nie będę chociaż was okłamywać.Nie radzę sobie z życiem jestem zbyt delikatna na egzystencje na tym świecie.Za dużo tu bólu,smutku,cierpienia i nienawiść
Moje skrzydła nie dają radę wszystkiego unieść.

Wpadłam w wir z którego nie mogę wyfrunąć.

Proszę chociaż wy bądźcie przy mnie.

Kiedyś Sky



1 komentarz:

  1. Kochanie cieszę się ,że mogę Cię znów odwiedzać. Mam nadzieję ,że dotychczasowy stan szybko przeminie . Bądz silna :*

    OdpowiedzUsuń