sobota, 30 stycznia 2016

?

Hej <3

Zdecydowałam jedno chce wyglądać tak:

A nie tak :




Mam nadzieje że bilansami około 500kcal mój cel jest wykonalny.Zwłaszcza że dużo ćwiczę.

B
ś:kasza manna z jabłkiem
o:leczo z kurczaka + duszone serca drobiowe 150g
k: tatar wałowy 
+583
i rzecz którą zapomniałam wczoraj napisać ;)

Węglowodany 24g
Tłuszcz 23g
Białko 66g

Ćwiczenia 
Bieganie 25min
Trening z piłką 50min
Rozciąganie 18min
-669

Nie ma szału dziś z ćwiczeniami ale przynajmniej spaliłam wszystko co zjadłam ;)
Jutro chyba pójdę na siłownie ewentualnie w poniedziałek.

Dziś byłam bardzo zmęczona po wszystkich ćwiczeniach.O 19 poszłam spać :) spałam 3 godz i wstałam.Pewnie sprawdzę wasze blogi i położę się spać.

Dobranoc Blood

2 komentarze:

  1. Super, że chodzisz na siłownię i twoj bilans jest dobry :) Uda ci się tak wyglądać!

    how-to-befit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bilans masz bardzo ładny :) Mi też bardziej imponuje chude ciało ,a nie takie wysportowane wręcz męskie . To drugie wzbudza we mnie obrzydzenie nawet ,poza tym chude jest trudniej osiągnąć co daje jakąś taką "wyższość" :) Powodzenia :* Trzymaj się CHUDO<3

    OdpowiedzUsuń