wtorek, 26 stycznia 2016

400kg

Hej

Oglądam właśnie na TVN style ''półtonowa mama'' i jestem w ciężkim szoku.Kobieta ważyła ponad 400kg.Jedyne co robiła to leżała i jadła.

Czy to nie jest straszne co jedzenie może zrobić z człowiekiem?

Nie pierwszy raz oglądam tego typu programy.Tym razem jednak to mną nieźle wstrząsnęło.A wy oglądacie tego typu programy?

B
limit 150
2jajka na twardo

Węglowodany 3%
Tłuszcz 63%
Białko 34%

Tak od dziś będzie wyglądać mój podawany bilans.Ma być w niej mało węglowodanów.Dużo tłuszczów i białka.Tak jak dziś i wczoraj.Ćwiczenia też postaram się dodawać ;)

Wczoraj zrobiłam jeszcze 30minut fitnessu z piłką.

Dziś ponad 13 000 kroków i chyba też zrobię jakiś fitness ;)
Blood


5 komentarzy:

  1. Jaki malutki bilans! Zazdroszczę :) I mnóstwo kroków! Zrob ten fitness i będzie jeszcze bardziej idealnie :* Trzymaj się chudziutko :*

    how-to-befit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super niski bilans. Gratuluje :) A co do programu... Kiedys cos ogladalam o najgrubszym facecie swiata. I o jakis kobietach tez ale to byli dawno i nie pamietam tytulu. Zawsze mnie zastanawialo jedno. Ja tez jestem ciezka jak na swoj wzrost ale jak mozna doprowadzic sie do stanu w ktorym nie mozna chodzic? Masakra. Trzymam kciuki za jutro:*

    OdpowiedzUsuń
  3. A powiem ci, że oglądam ^_^
    Odechciewa mi się jeść na 5 h... nie chodzi tu o głód ( którego i tak nie odczówam wcale nigdy) a o to, że mam odruch wymiotny jak zobaczę jedzenie.

    Buziaki :3

    OdpowiedzUsuń
  4. też oglądam i to dosyć często, pomaga mi się motywować do mniejszych posiłków i ćwiczenia
    ładny bilansik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie przerażają tacy ludzie. Czasem pytam mojego M, co by zrobił gdybym się tak utuczyła, a on tylko się śmieje i mówi, że to niemożliwe.

    Bilans masz piękny :)

    Trzymaj się lekko :*

    OdpowiedzUsuń