niedziela, 24 stycznia 2016

D

Hej

Jestem nie będę się tłumaczyć czemu mnie nie było.Nie po to tu piszę ;)

Mam tak ogromne cielsko.Nienawidzę się za nie.
Należę do tych osób co jedząc sałatki zawszę będą grubi.

Ja tak bardzo tego nie chcę.

Jestem pieprzonym grubasem który raz zasmakował chudość i chcę do tego wrócić.

Po mimo ładnego wyjścia z głodówki jadę od jutra na ostrej diecie

Wiem będzie cholernie ciężko ale nie chcę być tą grubą już nigdy.

Do lata mam schudnąć dobre 20kg.

Dam rady żyć dłużej w tak wielkim obrzydzeniu do siebie :'(

Była Sky

2 komentarze:

  1. nigdy już nie będziesz gruba, do lata schudniesz te 20 kg,a może nawet z nawiązką.
    Tylko pamiętaj samokontrola ponad wszystko.
    Powodzenia na nowej diecie! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie mało kalorii na tej diecie :/ mam nadzieję, że sobie poradzisz, chociaż nie jestem przekonana, czy to dobrze, że tak ryzykujesz, ale ty sama najlepiej znasz siebie i wiesz na ile możesz sobie pozwolić:)
    więc powodzenia i trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń