wtorek, 25 sierpnia 2015

Będę perfekcyjna ciałem

Witam chudziny <3

Dziś u mnie jesienna pogoda.Niebo zachmurzone wygląd jak by za chwile miało padać <3

B
Ryż jabłkowy Hipp 82kcal
82/100

Ćw
2dzień 6w
Cardio 10min (w planach może dłużej?)

Ćwiczenia są po prostu dla mnie wielką trudnością.Dławię się własnym kaszlem co 5min i do tego ta żałosna kondycja. 

Małe  Inspiracion ;)








 Będę perfekcyjna tylko potrzebuje czasu żeby to osiągnąć.

Całe dnie potrafię rozmyślać jak by to było być  idealną pod każdym względem.
Wiem że do niemożliwe jestem zbyt zepsuta w środku żeby być tą idealną.Ciało można naprawić ulepić od nowa ale nie umysł.Muszę się z tym pogodzić.


Dziękuje za wasze komentarze motywują mnie do dalszej pracy. 

Sky

6 komentarzy:

  1. co za ideal bilans, a ja głupia jem bez opamięania :( będę gruba, a ty chudzielec bedziesz juz tuż tuż :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo że się ksztusisz to nadal zawzięcie ćwiczysz. Wezmę z ciebie przykład i pójdę ćwiczyć. Motywujesz 😃

    OdpowiedzUsuń
  3. Bilans marzenie perfekcyjny <3 Ćwiczysz coś i to się liczy. Jesz mało więc nie musisz dużo ćwiczyć. Mi też nie chce się zabierać za ćwiczenia. Powodzenia dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny bilans chudzinko :* Trzymaj się CHUDO<3 I uważaj z ćwiczeniami .

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem zniechęcona do cwiczen właśnie przez moją kiepską kondycję. Ale staram się zawsze na macie coś spokojniejszego pocwiczyc i oczywiscie rozciąganie obowiązkowo. :)
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  6. No, no. Bilans ładny, fakt. Oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń