środa, 19 sierpnia 2015

Motylki

Witam witam w moim królestwie <3

Dostałam wczoraj zaproszenie na forum nie motylkowym niestety.Ale i tak milej mi się zrobiło na sercu jakoś.Niestety nie skorzystam ale i tak dziękuje za nie.Wole być tu z wami kochane<3Jesteśmy motylkami nie idealnymi ale do tego dążymy!Tylko wy rozumiecie ... :( :)

Wczoraj jeszcze spotkałam się z jakimś idiotą na czacie co tylko mnie utwierdziło w przekonaniu że ludzie to idioci myślący tylko i wyłącznie o sobie.Żal mi go nie ma mózgu ani urody....Są pewne wyjątki to na pewno np.niektóre z was chodzi nie rozmawiałam (jeszcze;) z wami nie jesteście tacy jaki inni (przynajmniej tak mi się wydaje) Dobrze że jestem samotniczką i tylko od czasu do czas z kimś rozmawiam bo inaczej mnie to męcz.Wiem dziwna jestem :)

Byłam w biedronce i chciałam wam zareklamować oraz pochwalić się jedzeniowymi produktami dla dzieci które są świetne!
Kaszka mleczno-ryżowa o smaku waniliowym firmy Bobovita w jednej porcji (45g kaszki + 150ml wody) ma 191kcal.Wiem wydaję się dużo ale ta niby jedna porcja starcza na ponad dwie.Zwłaszcza że jest bardzo bardzo gęsta i rozrobiona z dużo większą ilością wody (około 230ml) jest wprost ogromna.Jest też dużo innych jak komuś nie odpowiada wanilia smaków jak bananowy itp. ;) Kosztuje około 11zł za paczkę 350g która mi starczy na 18 posiłków.Tańsze rozwiązanie niż hipp który w 190g (starcza mi na jeden posiłek ;) kosztują około 6zł.
Oraz nie zdziwcie się mleko dla niemowląt 1 (początkowe) nie mam jakiejś konkretnej firmy biorę najczęściej te najtańsze znanych firm.Dlaczego nie zwykłe krowie mleko? Ponieważ ma więcej składników odżywczych oraz witamin.Można się nim najeść jak jedzeniem.I jeszcze jeden wielki plus dzięki temu że piję takie mleko pozbyłam się zaparć.A to była dla mnie potworna udręka zwłaszcza jak mało jem.Minusem jest to że jest bardziej kaloryczne od normalnego 100ml 66kcal (3 płaskie miarki) i cena ja za Bebiko 350g (około 25 szklanek po 100ml)zapłaciłam około 16zł.

Chyba powinni mi zapłacić za tą reklamę ;)

B
 Ryż jabłkowy hipp 50kcal
Mleko hipp  160kcal !
Łyżka kaszki reklamowanej na posmakowanie ;) nie mam bladego pojęcia ile 5kcal?
Jeszcze raz wypiłam mleko 80kcal
295kcal?/---
Zmniejszył mi się żołądek dziś nie dałam rady zjeść wszystkiego na raz.+
Jeszcze tak wysokiego bilansu nie miałam :( 

Pujde na spacer żeby chociaż cokolwiek spalić czy coś.Nie mogę przytyć!

Dziękuje za wszystkie komentarze <3Jesteśće kochane <3

Chciałam napisać jeszcze że skończył mi się internet i teraz muszę kombinować ale postaram się pisać co dziennie chociaż by bilans.

Kocham was Sky <3

PS:Byłam u lekarza czekam na wyniki badań.Trzymajcie kciuki <3

 

2 komentarze:

  1. Bardzo zachęciłaś mnie tym mlekiem dla niemowląt, z powodu ciągłych zaparć ( też mam ten problem). Świetne masz te bilanse i życzę dużoo samokontroli :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super bilans :D. Świetnie, że podzieliłaś się z nami tymi produktami, pewnie sama je wypróbuje. A co do tego forum ( też dostałam zaproszona) myślę DOKŁADNIE tak samo jak ty ;).
    Trzymaj się chudo :***

    OdpowiedzUsuń