niedziela, 16 sierpnia 2015

Pro ana ?

Witam wszystkie chudzinki które zawitały na mojego bloga!

To jest moje czarne królestwo perfekcji.
Czym jest dla mnie ta perfekcja?.....dla mnie jest to chudość i mrok.

Na blogu będę walczyć o idealną siebie.

Nie będę pisać jak mam na prawdę na imię ani ile mam lat.U moich wrót możecie na mnie wołać Skyler...Sky lub po prostu Czarne usta jak wolicie.Uwielbiam czarny,słucham rock metal i ....
Jestem po prostu gotką i dobrze mi z tym.Waga ...pozostaje na razie tajemnicą pilnie strzeżoną w sejfie przez strażnika.Zresztą nie mam tyle miejsca żeby napisać ile ważę ;) Będę tylko mówić a raczej pisać wieść ile schudłam jeżeli będziecie ciekawe.Walczę już od ponad roku z ED są piękne czasy kiedy jestem chuda i te drugie same wiecie....Dlatego tu jestem chce stabilizacji pomocy!
Nie potrafie jeść normalnie więc proszę o zrozumienie.

B
Mleko dla dzieci Hipp 150kcal
Edit* borówki i maliny ok 40kcal
190/ ---

Dieta jestem wegetarianką ale oprócz tego nie mam żadnych ograniczeń itp.Najczęściej jem rzeczy dla niemowląt i dzieci.Nie pisze też że staram się jeść zdrowo bo przy takiej kaloryczność się nie da.

Proszę o podawanie swoich królestw z chęcią zdajże.



Mam nadzieje że przyjmiecie mnie do świata zwanym pro ana Królowa Sky

 PS:Wieść z królestwa będą się pojawiać codziennie z posiłkami ewentualnie co dwa dni przez mojego podwładnego.

 

4 komentarze:

  1. Będę tu zaglądać. Powodzenia dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skyler...
    Podobnie do Skylar Grey, prawda? :)
    Bardzo mało jesz. Wow. Zawsze czuję się odrobinę... zazdrosna... czy też bardzo zawstydzona, gdy patrzę na te piękne bilanse.
    Jeszcze kiedyś też taka będę. :)
    Będę tutaj wpadać i Cię wspierać.
    jakos-tu-pusto.blogspot.com
    Wierzę w Ciebie. <3 Trzymaj się, i walcz o swój cel.
    Bezimienna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję ;*
    Zapraszam do mnie :
    http://nigdyzbytlekka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam za Ciebie kciuki. Bilans piękny, oby tak dalej <3

    K.Doskonała

    OdpowiedzUsuń