sobota, 22 sierpnia 2015

Wyrzuty sumienia

Cześć Kruszyny

Mam lekkie wyrzuty sumienia przez to że nie czytam waszych blogów ani nie komentuje.Dlatego dziś spróbuje was odwiedzić.Chyba że złapie mnie nerwica bo 1 strona ładuję się z 10minut.

B
reklamowana kaszka mleczno-ryżowa 80kcal
mizeria z jogurtem 20kcal
100/250

Zwolnił mi metabolizm i to tak że chyba zwariuje.Dlaczego ja mam tak dziadowy metabolizm od zawsze a nie które dziewczyny mogą wpieprzać ile im się żywnie podoba?Świat jest niesprawiedliwy i muszę się z tym pogodzić.Nigdy nie będzie jak w bajce zwłaszcza z moim szczęściem.

Schudłam dokładnie w tydzień 4,2kg na pewno nie zdążę schudnąć 5,8kg do 1 września nie jest to realne.Zaczynam ostro ćwiczyć maże to przyniesie rezultaty?

Gruba Sky



3 komentarze:

  1. Schudłaś w tydzień 4 kg!!! O.o To jest bardzo dużo. Mam nadzieje że utrzymasz wagę którą osiągniesz, bo później jest to bardzo trudne po tak szybkiej utracie kilogramów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ! Jak to zrobiłaś mów mi zaraz ! Wielkie zazdro :P Piękny bilans :* Trzymaj się CHUDO<3

    OdpowiedzUsuń
  3. W tydzień to cudne tempo.
    Ćwiczenia przyspieszają metabolizm i możesz nawet zjeść więcej i dalej będziesz chudnąć.
    Powodzenia dalej :*

    OdpowiedzUsuń