czwartek, 27 sierpnia 2015

Gruba

Witajcie chudzinki <3

Zawaliłam.Miną cały tydzień bez napadów i musiałam wszystko zepsuć.

Zawsze będę ...

Niska i Gruba

Nigdy nie będę mieć tego....







....gdy będę jeść.

Boje się jedzenia.To ono minie niszczy.Nawet gdy jem w miarę normalnie 1000kcal mam jeszcze większe napady nie panuje nad tym.Nie będę panować.

Jem mało wręcz nic i wtedy panuję nad wszystkim.Dziś 250kcal przeważyło szale do napadu.

Tym niedługo będę tłustą świnią pod którą załamują się krzesła.O ile już taka nie jestem.

Gratuluję tym którzy dają rade nie zawalać.

Gruba Sky
 

7 komentarzy:

  1. Hey, skoro jest tak źle to może się ogarnij, a nie się smęcisz? Napad? Niee, to słowo możesz wykasować ze słownika. Źle ci na zdrowych bilansach? Zacznij pomalu, żeby się oswoić z myślą, że jesz więcej i to normalne. Źle ci, że za dużo zjadłas? To weź się do ćwiczeń! I NIGDY NIE MÓW NIGDY, ok?
    Mam nadzieję, że nie uraziłam cię niczym, co napisałam. To taki motywacyjny kopniak, bo wierzę, że dasz radę się pozbierać.
    Trzymaj się ciepło i chudo.

    OdpowiedzUsuń
  2. ALBO TERAZ ALBO NIGDY
    ALBO DZIŚ COŚ ZMIENISZ ALBO ZAWSZE TYLKO MARUDZIĆ
    ALBO COŚ ZACZNIJ ALBO SIEDŹ W FOTELU I OBJADAJ SIĘ
    WYJDŹ Z DOMU I PRZEWIETRZ UMYSŁ
    I WYMYŚL IDEALNĄ DIETĘ NA CIEBIE
    TAKA NA KTOREJ NIE BEDZIESZ GŁODNA NIE BĘDZIE NAPADÓW:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oceniaj się tak krytycznie. Ja mam gorzej. Mam siłę nie jeść, ale rodzina we mnie wpycha. Mam ochotę płakać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, nie łam się! Napady z czasem da się poskromić, da się wyćwiczyć siebie, swoje odruchy, można się uprzeć. Bedę trzymała kciuki za to, zebyś postanowiła sobie dać czystą kartę po każdym takim napadzie i zaczęła zmotywowana, zdecydowana i uparta od nowa ;-)
    Trzyma się chudziutko!
    Pozdrawiam i zapraszam - http://znikam-y.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie poddawaj się. Napady zdarzają się każdemu i to normalne. Twój organizm jeszcze się nie przestawił, ale jeśli wytrzymasz jeden, dwa dni na czysto to wtedy już nie będziesz czuć głodu, nie będziesz musiała koniecznie zjeść. Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana głowa do góry ! Walcz o kolejny dzień:* Trzymaj się CHUDO<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też dziś zawaliłam i też mi z tym źle. Ale nie łam się, musimy walczyć mimo wszystko dalej. Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń